Escola: jornades informatives de portes obertes

Malgrat que encara queden moltes setmanes, ja hem començat a rebre consultes sobre les jornades de portes obertes de cara a la preinscripció i matrícula del curs vinent.

Us facilitem aquesta informació per si alguna família del barri us demana per venir a conèixer-nos.

Com és habitual, hem programat dues jornades de portes obertes que són complementàries.

Divendres, 22 de març de 2019 a les 17 h farem una explicació del projecte de l’escola i dels nostres trets més característics i diferencials. A continuació farem una visita per mostrar les instal·lacions de l’escola.

Dilluns, 25 de març de 2019, a les 9.30 farem una passejada per l’escola per mostrar com és un dia lectiu amb l’escola en funcionament. D’aquesta manera es veurà com apliquem en el dia a dia allò que vam explicar en la xerrada del divendres anterior. A aquesta sessió de dilluns sí que poden venir els infants.

No cal fer inscripció prèvia.

Al nostre web ja hem activat l’apartat de “Matriculació per al curs vinent” que pretén oferir tota la informació a les famílies interessades en formar part de la nostra comunitat a partir del proper curs.