Escola: III Jornada d’Intercanvi del programa #aquiproubullying

El passat dissabte 3 de juny la nostra escola va participar en la III Jornada d’Intercanvi del programa #aquiproubullying. Aquesta trobada es va realitzar al Citilab de Cornellà.

La sessió va tenir dues parts diferenciades, a la primera vam poder compartir la nostra experiència i escoltar dues realitats més d’altres centres amb infants d’altres edats o circumstàncies allunyades a les nostres. Aquest fet va enriquir la reunió, ja que sempre és positiu conèixer altres moments i punts de vista.

La nostra intervenció es va basar (pactat prèviament amb la nostra referent del programa) en els elements físics i materials que hem aportat al nostre centre i les aules per dotar el programa de més presència entre l’alumnat.

La segona part va estar dirigida i amenitzada pel Rikki i en Jan, membres del grup Xiula. A partir de la seva formació en psicologia Gestalt en educació social, ens van presentar i ens van fer vivenciar dinàmiques per poder aplicar amb els nostres nens i nenes.

Continuem sumant i fem gran aquest programa.10