Escola: gestió econòmica

Recentment, els responsables de l’Àrea Econòmica del Consorci d’Educació de Barcelona han validat i tancat sense cap incidència la liquidació del pressupost general de l’escola corresponent a l’exercici 2020.

El control en la gestió dels recursos econòmics del centre, entre els quals s’inclouen les aportacions de les famílies a partir d’aquest 2021, passa per diferents filtres per garantir la seva transparència i bona gestió:

• gestió professional, sistemàtica, ajustada a la normativa i gratuïta per a les famílies per part del personal del centre amb responsabilitat en matèria econòmica,
  • control per part de la comissió econòmica del consell escolar,
  • retiment de comptes al ple del consell escolar amb la representació també de l’Ajuntament de Barcelona,
  • validació i tancament, si tot és correcte, per part de l’Àrea Econòmica del Consorci d’Educació de Barcelona.

Agraïm la confiança de les famílies però ens agrada també explicar amb total transparència quins són els mecanismes de control en la gestió dels diners que depenen de l’escola.

Recordeu que podeu consultar en tot moment el pressupost general de l’escola així com el seu estat d’execució que està publicat al  nostre web.