Escola: formació per als agents X la convivència

Aquesta setmana, els infants de 5è i 6è han rebut la formació inicial per a començar la tasca dels agents X la convivència. En aquesta trobada hem pogut reflexionar plegats sobre el paper actiu que els infants poden desenvolupar fent una observació conscient de les relacions que s’estableixen i del clima de benestar a l’estona d’esbarjo i comunicant als referents del programa d’allò que copsen.

La seva tasca és fonamental en aquest programa d’innovació pedagògica #aquiproubullying que promou el benestar emocional de l’alumnat, la implicació individual i col·lectiva en la millora de la convivència i la sensibilització envers l’assetjament escolar com a factors clau en la prevenció.

En aquesta píndola formativa l’alumnat de 6è, com a veterà en l’activitat, ha acompanyat a l’alumnat de 5è i fins i tot han dut a terme una dinàmica dirigint el desenvolupament d’aquesta.