Escola: festa de Carnaval

La propera setmana celebrem la festa de Carnaval. Rebrem la visita del Rei Carnestoltes i gaudirem d’uns dies més desbaratats plens d’alegria, de color i disbauxa.

Per passar uns dies ben divertits els representats del Rei Carnestoltes, l’alumnat de cicle superior, ens han fet arribar les ordres boges que s’han de complir durant aquesta setmana.

• Dilluns 21 de febrer: “Si el dilluns no et vols vestir, amb pijama pots venir” Poden portar també peluix i llaminadures (un petit tast)
  • Dimarts 22 de febrer:El dimarts amb un pentinat boig vindrem i tots i totes riurem”.
  • Dimecres 23 de febrer:Si el dimecres vols impressionar, roba elegant hauràs de portar
  • Dijous 24 de febrer:
    • Primària: “La teva classe d’un mateix color ha de venir, per celebrar el Carnaval així
    • Infantil: “Els més petits cadascú amb els seus colors preferits” (ordre exclusiva per a Educació infantil)
  • Divendres 25 de febrer:Si el divendres vols participar, una disfressa hauràs de portar”. Recordem que la disfressa dels infants d’infantil ha de ser còmoda i sense complements per facilitar la seva autonomia.

Aquest mateix divendres a la tarda com a festa grossa sortirem en rua per fer una mica de gresca. Per fer més xivarri l’alumnat de primària pot portar alguna carraca, maraca, pandereta o instrument per acompanyar la marxa. Tanmateix, seguint normativa de Sanitat no poden ser instruments de vent.

Aquest passeig pel nostre barri també vol esdevenir un agraïment a tots els veïns i veïnes que ens van recolzar el curs passat en les votacions als pressupostos participatius fent possible la transformació del nostre pati. Mil gràcies!

Estarem encantats i encantades si ens voleu acompanyar però cal respectar la distància de seguretat i així garantir que totes les mesures es compleixen.

Moltes gràcies i feliç setmana esbojarrada per a tothom!