Escola: èxit de la campanya de donació de sang. Ja tenim nova data!!!

Recordareu que la setmana passada us vam demanar col·laboració per a la campanya de donació de sang que està tenint lloc avui mateix, 22 de gener, a la nostra escola.

Us comuniquem que han sigut tantes les demandes de cita prèvia que ampliarem a un altre dia de donació a la Farigola.

No us podeu imaginar com de contents estan els nens i nenes de 4t ja que han vist una preciosa recompensa al seu esforç. Si la donació que feu es tan valuosa que no té preu, penseu el valor afegit que té ara que serveix d’exemple per als nois i noies de 4t.

A l’enllaç que trobareu a continuació us podreu apuntar per al divendres 5 de febrer.

Des del banc de sang i aliments ens feliciten i ens animen a seguir col·laborant.

La setmana passada fèiem servir aquesta imatge a la portada de la nostra Informació Setmanal i vosaltres heu fet que tingui més sentit que mai. Amb una vegada no n’hi ha prou així que enguany tenim dues jornades!

Gràcies per la vostra col·laboració.