Escola: estrenem terra al passadís del cicle inicial

Durant les vacances de Nadal hem aprofitat per dur a terme la rehabilitació del terra del passadís del cicle inicial. Els infants de 1r i 2n es van trobar amb aquesta sorpresa el dia de la tornada a l’escola. Ara toca treure’n el màxim profit com a espai agradable d’aprenentatge.

Era una demanda de feia molt de temps i per fi ara s’ha pogut actualitzar tant el material com el color per tal que estigui més coordinat amb els tons que el Consorci va utilitzar per pintar l’escola.

Sabem que encara hi ha altres espais de l’escola pendents d’una intervenció i anirem fent les actuacions que puguem en funció del pressupost de cada exercici.