Escola: eleccions al consell escolar

Volem donar les gràcies a totes les persones que van participar en les darreres eleccions al consell escolar celebrades entre el 22 (sectors professorat, PAS i PAE) i el 24 de novembre (sector famílies) i, especialment, a les persones que van manifestar la seva voluntat de formar-ne part presentant la seva candidatura en cadascun dels sectors de la comunitat educativa.

Finalment es podrà constituir el consell escolar en ple, amb els seus 18 membres i amb tots els sectors plenament representats.

Les dades de participació no han sigut tan bones com en convocatòries anteriors. La mala sort va fer que coincidís un dia de molta pluja i aquest és un fet podria haver influït en la baixa participació del sector famílies.

En tot cas, encara queden moltes convocatòries per endavant i tenim la confiança que, en un futur, recuperarem la tendència a l’alça de les eleccions anteriors.