Escola: eleccions al consell escolar

Avui mateix, divendres 16 de novembre, a les 16.30 s’acaba el termini de presentació de candidatures al consell escolar

Recordeu que el sector de les famílies heu de renovar dos membres que han acabat el seu període com a consellers.

El càrrec té una durada de 4 anys i normalment es convoquen 3 o 4 reunions al curs. Acostumen a començar sobre les 17 h i s’allarguen fins a les 19.00 o 19.30 del vespre.

El dia 12 de novembre us vam enviar un correu informant-vos del procediment per presentar la vostra candidatura. Si encara no ho heu fet i llegiu aquesta informació a temps, us convidem a seguir l’enllaç i que us presenteu com candidats o candidates a representar al sector de les famílies.