Escola: donació de sang (recordatori)

Dimecres vinent, La Farigola del Clot viurà un dels moments més màgics de tot el curs amb l’alumnat de 4t com a protagonista especial. Durant les darreres setmanes s’han dedicat, intensament, a l’organització d’una campanya de donació de sang, tot col·laborant amb el Banc de Sang i Teixits.

A les aules de 4t s’han cuidat tots els detalls perquè la jornada sigui tot un èxit: cartells, difusió, organització, xerrades als altres cursos… Ara només falta una resposta massiva per part dels adults de la nostra comunitat educativa i també del veïnat.

Conclusió: si estàs llegint aquestes línies, et convoquem a l’escola entre les 16 i les 20 hores del dimecres, 31 de gener.

Una gran oportunitat de demostrar als infants què volen dir les paraules compromís, solidaritat, generositat, empatia. Recordeu que aprenen més el que veuen dels adults que no pas el que els adults els diem.
T’hi esperem!