Escola: declaració responsable de les famílies

El primer dia de curs repartirem a tot l’alumnat de l’escola el full de declaració responsable que hauran de signar totes les famílies a través de la qual:

– han de fer constar que són coneixedores de la situació actual de pandèmia, amb el risc que això comporta, i que, per tant, s’atindran a les mesures que puguin ser necessàries en cada moment;

– es comprometen a no portar l’infant al centre educatiu en cas que presenti simptomatologia compatible amb la COVID-19 o l’hagi presentat en els darrers 10 dies i a comunicar-ho immediatament als responsables del centre educatiu, per poder prendre les mesures oportunes.

Necessitarem que ens torneu el full el dia 14 de setembre, dimarts.

Juntament amb la declaració responsable, també us facilitarem una llista de comprovació de símptomes.