Escola: correu electrònic de l’alumnat

Com ja sabeu, estem en procés d’assignar una adreça de correu electrònic a tot l’alumnat de l’escola. Algunes famílies ja han rebut les dades d’inici de sessió dels seus fills i filles i altres les rebran properament.

Us volem aclarir que els comptes de correu electrònic dels vostres fills i filles estan configurats de manera que no poden enviar ni rebre correus fora del domini @lafarigola.cat. Amb aquesta mesura guanyem en seguretat ja que no podran tenir contacte amb cap persona que no tingui un correu del nostre domini.