Escola: continuïtat per al curs 2021-2022

Com cada any us recordem que les famílies que ja esteu matriculades a La Farigola no heu de fer cap tràmit per a la continuïtat del vostre fill o filla a la nostra escola.

El procés de preinscripció i matrícula només afecta a aquell alumnat que canviï de centre per al curs vinent, com és el cas, per exemple, de l’alumnat de 6è.

Cal tenir en compte, però, que les famílies que teniu un infant que hagi nascut l’any 2018 i que sigui germà d’un alumne/a actual de l’escola sí que haurà de fer el tràmit de preinscripció i matrícula dintre del termini establert: del 15 al 24 de març.