Escola: confirmació de matrícula per al curs vinent

Aquest proper dimarts lliurarem a tot l’alumnat de l’escola el full de confirmació de plaça per al curs vinent.

També us arribarà la confirmació del servei de menjador (només als usuaris actuals) i l’autorització de sortides pedagògiques per al nou curs.

Com és habitual, aprofitem per demanar-vos que reviseu les vostres dades i, si cal, les actualitzeu tot tenint en compte les següents indicacions:

– Reviseu les dades del formulari i rectifiqueu (a la banda dreta) les que no siguin correctes.

– En la columna “telèfons”, indiqueu a qui correspon cada número de telèfon.

– En cas de marcar la casella de NO Confirmació, indiqueu-nos el motiu (trasllat de centre, trasllat de domicili, …) i el nom del nou centre educatiu.

– En el servei de menjador, les al·lèrgies i intoleràncies han d’estar acreditades amb certificació mèdica (si falta, s’ha de lliurar al punt d’atenció administrativa).

Aquests documents (confirmació de matrícula i de menjador) s’han de retornar a l’escola abans del 14 de juny, degudament signat, al tutor/a corresponent.

Gràcies a tothom per la vostra puntualitat.