Escola: celebrem Sant Jordi

No podíem deixar de celebrar un dia com el d’avui. Tot i que la situació actual no ens ha permès fer-ho amb els tradicionals Jocs Florals, avui a l’escola s’ha respirat un aire literari que, malgrat tot, ens ha fet gaudir del dia.

Els diferents cicles de l’escola s’han organitzat per celebrar el dia. Hem escoltat contes, hem rebut la visita d’una escriptora, hem intercanviat i compartit llibres, hem fet jocs literaris i representacions teatrals, hem fet manualitats… La setmana vinent podreu gaudir amb les produccions premiades perquè les publicarem al nostre web.

Per felicitar i agrair a l’alumnat, hem visitat a tots els grups i hem fet entrega dels diplomes de Sant Jordi.

Com us diem, malgrat la COVID, ha sigut un gran dia a la nostra escola. Ens quedem amb les ganes i esperança de que aviat puguem celebrar aquest gran dia tots i totes junts i juntes que és com realment més ens agrada.

Equip directiu