Escola: celebracions d’aniversari

És una tradició que els infants celebrin els seus aniversaris amb amics i amigues de l’escola. Afortunadament aquetes festes es van recuperant a poc a poc i els nens i nenes poden gaudir d’un dia en què són els protagonistes principals. Són experiències molt boniques i agradables que la mainada recorda durant molt de temps.

La situació actual requereix, però, ser prudents en les celebracions i per això recomanem que s’afavoreixin les trobades a l’aire lliure, no massa multitudinàries i mantenir els grups bombolla de l’escola, en la mesura del que sigui possible. Recordeu que, de moment, ens nens i nenes són els únics que encara no han rebut la vacuna de la COVID-19 i, per tant, es troben en la mateixa situació de quan va començar la pandèmia.

Seguim caminant a poc a poc cap al control de la pandèmia i ja estem molt a prop d’arribar al desitjat llindar de menys de 50 casos per cada 100.000 habitants. Una fita a punt de ser assolida gràcies a l’esforç i a l’actitud responsable de tots i totes.