Escola: busquem una família voluntària. Ens ajudes?

La setmana passada us anunciàvem, amb alegria que el Ministeri d’Educació i Formació Professional ens ha adjudicat una auxiliar de conversa, la Sidney, que s’incorporarà al centre el dia 1 d’octubre de 2023 (a efectes reals, el dia 4).

Ja estem preparant la seva arribada i un dels compromisos que ens correspon és facilitar-li totes aquelles qüestions administratives i del dia a dia que permetin la seva estada entre nosaltres.

La primera necessitat que trobem correspon al tema de l’allotjament. Hem pensat que una solució passaria perquè estigués amb una família de l’escola que tingués una habitació disponible, des del 26 de setembre fins al 31 d’octubre. Ella es faria càrrec de la seva alimentació, però amb l’allotjament entraria el tema dels subministraments (aigua, llum, gas).

D’una banda, la Sidney estaria a prop de l’escola i en un ambient familiar i agradable. D’altra banda, la família d’acollida podria tenir a casa seva una persona amb qui els fills o filles podrien practicar la llengua anglesa, conèixer els seus costums, tradicions i el dia a dia dels Estats Units de Nord-amèrica.

Tenim el convenciment que entre les famílies de l’escola sortiran voluntàries que vegin els avantatges de participar en aquesta experiència i que facilitin l’estada de la Sidney a la nostra comunitat educativa.

Per fer-ho només cal que us poseu en contacte amb nosaltres pels mitjans habituals. Gràcies per anticipat.