Escola: Algunes normes que cal recordar

• Declaració responsable: Hem de tenir signada una declaració responsable per part de totes les famílies en relació a cadascun dels seus fills i filles. La podeu descarregar d’aquests enllaços: Declaració d’educació infantil |Declaració d’educació primària. El primer dia en trobareu també en paper a la porta de l’escola però serà molt més àgil i segur si els vostres fills i filles ja la porten emplenada i signada de casa. Si algun nen o nena no la porta el primer dia, se li donarà el full a classe i ja no podrà accedir al centre fins que la porti signada de casa

• Accés de les famílies al centre: Les famílies no poden accedir a l’escola si no és a requeriment del centre. En cas que s’hagi de fer alguna consulta i hagi de ser estrictament presencial, s’haurà de demanar cita prèvia. Pel que fa als tràmits administratius, caldrà respectar l’horari d’atenció a les famílies: de 08:45h a 10:00h i, a partir del mes d’octubre, també de 15:15h a 16:15h. La cua es farà al carrer i el Benjamí us anirà donant pas a mesura que vagi quedant lliure el punt d’atenció administrativa.

• Mascaretes: Tot l’alumnat de primària ha de venir a l’escola amb la mascareta posada i no se la poden traure si no és per esmorzar o dinar. Caldrà dur un recanvi de mascareta a la ronyonera dins una capsa o bossa de roba per poder fer el canvi a l’hora de menjador. Si dinen a casa, han de venir amb una mascareta nova per a la tarda. Recordeu que les mascaretes deixen de fer efectives al cap d’unes hores d’utilització i cal que entre tots i totes tinguem cura de la salut de tot el grup i de les respectives famílies.

• Patinets, motxilles de rodes, etc: Per agilitar el moviment de l’alumnat pels passadissos i que arribin amb la major fluïdesa a la seva aula de referència, s’haurà de venir a l’escola sense cap tipus d’objecte que porti rodes: patinets, motxilles, “skates”, etc.

• Puntualitat: Per garantir l’estanqueïtat dels grups de convivència estable cal el compromís de la puntualitat. Us demanem que, al matí, arribeu a la vostra zona d’espera 5 minuts abans de l’hora d’entrada que us correspon. Així s’evitarà que entrin en contacte alumnes de diferents grups de convivència. En cas de retard, l’infant no podrà accedir al centre fins que no hagin entrat tots els grups, és a dir fins les 09:20 h i, per tant, durant aquest temps quedarà a càrrec de les famílies.

• Sortides al migdia: tot l’alumnat de primària que vagi a dinar a casa sortirà per la porta principal de l’escola, amb mascareta i mantenint la distància de seguretat respecte als altres grups de convivència. Quan tornin a les 15:00 entraran també per la porta central, acompanyats pel docent que tingui classe amb ells a primera hora de la tarda.

Pagaments: Els pagaments hauran de ser per rebut domiciliat, és la manera més còmoda i segura en un entorn de pandèmia com el que vivim. Necessitarem, doncs, el número de compte bancari de les famílies que encara no tenen els rebuts domiciliats. Alternativament, es podran fer pagaments amb targeta però cal evitar-los al màxim de manera que també es redueixi l’accés de persones al centre.