Escola – AFA, comunicat conjunt: reunió del consell escolar

La setmana passada ens vam comprometre a fer-vos arribar una informació més detallada sobre els canvis que afecten a la quota escolar i que formen part de la reunió i dels acords del consell escolar del passat 16 de març.

Al mes de juny de 2020, es va comunicar al consell escolar que, en compliment de la normativa vigent, l’escola havia de ser la responsable de la gestió de les aportacions de les famílies pel que fa al material didàctic fungible i a les activitats i sortides pedagògiques. Cal recordar que, fins ara, l’AFA s’ha encarregat d’aquesta gestió a la nostra escola i, per tant, s’ha estat treballant amb la junta per tal de dissenyar un bon traspàs d’aquesta gestió a partir del dia 1 de gener de 2021.

Els acords del consell escolar pel que fa a les aportacions de les famílies van ser els següents:

• fixar l’import de la quota escolar (gestionada per l’escola) en 175 € per curs i infant, excepte cicle inicial que són 235 € per les despeses de la piscina en horari lectiu.
    • donar suport a la proposta “Suport a Projectes de l’Escola”, acordada entre AFA i escola, perquè l’AFA gestioni els altres 20 euros anuals amb l’objectiu principal d’assegurar a les famílies un acompanyament constant en el temps que són a l’escola. A banda, aquestes aportacions també serviran per dur a terme, i de forma conjunta i coordinada entre els diferents eixos de l’escola (equip directiu, famílies i Xino Xano), projectes a mig o llarg termini més enllà del material i sortides abans esmentats.

Les aportacions de les famílies continuen sent de 195 € (excepte cicle inicial que és de 255 €), amb la diferència que la quota escolar (175 € o 235 € -segons el curs de l’alumne-) serà gestionada pel centre i 20 € seran gestionats per l’AFA per al “Suport a Projectes de l’Escola”.

Cal saber que els rebuts es continuaran ingressant directament a l’AFA i aquesta traspassarà a l’escola l’import que li correspon.

Qualsevol dubte us atendrem des de la secretaria de l’escola (secretaria@lafarigola.cat o per telèfon, preguntant per Rafa Torres).