Eleccions al Consell Escolar

Amb la signatura de la resolució de la directora del centre s’ha donat el tret de sortida al procés electoral que ha de culminar amb la renovació parcial del consell escolar.

Des d’aquesta mateixa tarda ja es pot consultar el cens electoral de les mares i pares de l’escola que estan cridats a votar el proper dimarts 27 de novembre. El trobareu al suro interior de l’escola.

És important que comproveu que les vostres dades figuren correctament al cens electoral per poder exercir el vostre dret a vot. En cas que hi hagi alguna errada, s’haurà de comunicar per escrit a la direcció del centre, entre el 8 i el 12 de novembre, ambdós inclosos, mitjançant aquest full.

Pel que fa al sector de les famílies, caldrà renovar els dos membres que aquest any finalitzen el seu període de representació.

Us animem a participar activament en el procés electoral, a presentar-vos com a candidats o candidates i a decidir, amb el vostre vot, els representants de les famílies en el consell escolar que és el màxim òrgan de representació en la vida de l’escola.