Educació primària: setmana de la salut digital

Del 22 al 29 de gener, l’alumnat de primària participarà en la Setmana de la Salut Digital de la nostra escola.

Es tracta d’una iniciativa coordinada per la comissió d’estratègia digital que pretén conscienciar l’alumnat al voltant de 6 aspectes que tenen a veure amb la salut i l’ús de la tecnologia i dels dispositius.

Cada dia de la setmana, durant els primers minuts del matí, l’alumnat reflexionarà sobre un aspecte en concret relacionat amb la tecnologia. A partir d’un vídeo, d’una imatge, d’una frase, d’una pregunta, etc. s’establirà un fòrum d’intervencions on tothom podrà dir la seva, però, sobretot, on tothom reflexionarà i aprendrà aspectes relacionats amb l’ús de la tecnologia que poden afectar a la nostra salut o a la nostra seguretat.

Continuem treballant pel bon desenvolupament de la competència digital de l’alumnat des de la responsabilitat, la salut i la seguretat.