Cicle superior: diada de Sant Jordi

Per celebrar la festivitat de Sant Jordi, l’alumnat de cicle superior ha tingut un dia diferent, on les relacions interpersonals i el sentiment de comunitat n’han estat les protagonistes.

Per aproximar-nos culturalment al motiu de la festivitat, hem començat el dia realitzant diferents tallers on es participava en petits grups formats per l’alumnat de tot el cicle. En aquests tallers hi ha hagut propostes com la creació d’un punt de llibre, el joc de pica lletres, l’elaboració d’una rosa de llaminadures, un concurs digital sobre la llegenda i fer una representació teatral, reinterpretant la llegenda.

A continuació hem gaudit de l’animació lectora de la nostra companya Pilar Oliva i hem assistit a l’entrega de premis dels Jocs Florals, en els quals ha participat l’alumnat de 5è en format de prosa i l’alumnat de 6è en poesia.

Finalment, a la tarda hem dut a terme un intercanvi de llibres que ens ha permès descobrir nous estils literaris i varietat de gèneres i temes, així com a aproximar-nos als gustos de la lectura que tenen els nostres companys i companyes.