Cicle superior (5è i 6è): proves Cangur 2022

El pròxim dijous 17 l’alumnat del cicle superior realitzarem la prova Cangur. Aquest curs doblem el nombre de participants a la nostra escola i això és molt bon senyal.

Les proves Cangur són un concurs preuniversitari de matemàtiques organitzat en més de 30 països. Al nostre territori l’organitza la Societat Catalana de Matemàtiques des de l’any 1996 amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès a través dels problemes.

Les competències que es posen a prova en el Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques.

Serà un matí on gaudirem dels diferents problemes matemàtics amb aquesta iniciativa, que de segur, se seguirà repetint els pròxims cursos.