Cicle mitjà: treballem la lectura en veu alta

Durant aquest trimestre, l’alumnat del cicle mitjà hem treballat la ”lectura en veu alta” a l’escola, per tal de seleccionar qui ens representi al XX Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Aquesta és una iniciativa cultural que té com a missió el foment de la llengua i la cultura catalanes.

L’alumna seleccionada va estar la Leyre A. de 4t A, i el passat dia 12 de març va participar, en la categoria de “grumets vermells”, a la semifinal que es va celebrar al Conservatori de Municipal de Música de Barcelona. Hem de felicitar a la Leyre perquè va resultar finalista, i el pròxim mes de juny participarà a la final territorial.

Enhorabona, Leyre!