Cicle mitjà: comencem les propostes d’aprenentatge servei

Una de les característiques pròpies de la nostra escola és el desenvolupament de propostes d’aprenentatge i servei al llarg de l’escolaritat dels vostres fills i filles, tant a educació infantil com a la primària.

L’aprenentatge i servei es basa a aportar un benefici a la societat alhora que es produeix un aprenentatge en l’alumnat. La implicació amb què treballen aquests projectes faciliten un aprenentatge molt més gran i consolidat que amb altres tipus de projectes.

A cicle mitjà comencem a treballar sobre les dues propostes d’aprenentatge servei:

• 3r Embolcalls sostenibles
  • 4t Banc de sang

Us demanarem la vostra col·laboració pròximament!