Cicle mitjà: Castanyada i Halloween al ritme de La Farigola

La setmana passada vam gaudir d’una setmana diferent, amb un festiu al bell mig de la setmana.

Si bé, abans, però vam celebrar la Castanyada i el Halloween a l’escola. A cicle mitjà, els mestres van organitzar una jornada especial des de primera hora del matí. Vam rebre la visita especial de la Pilar Oliva, exmestra de l’escola i extutora d’alguns alumnes de 4t del curs actual. La Pilar va dur a terme una animació lectora a la Biblioteca de l’escola sobre històries de por. A les aules es va parlar d’aquestes dues tradicions i a la tarda es va dur a terme una gimcana terrorífica. Ens ho vam passar d’allò més bé!