Cicle mitjà: calendari d’advent

Arriben les festes més esperades per l’alumnat de tota l’escola. Uns dies plens de màgia i d’il·lusió, que compartiran amb els companys i tota la comunitat educativa.

Ens esperen un munt de sorpreses i aquí tenim la primera!

Aquest divendres els alumnes de cicle mitjà comencem el calendari d’advent.

Cada dia, fins al final del trimestre apareixerà, a la casella d’aquell dia, una missió i un petit dolç.

Realitzar el calendari d’advent és una de les activitats estrella per començar aquest mes de desembre fins a la nit de Nadal o la tan esperada arribada del Tió!

Aquesta tradició va sorgir com una manera d’encendre la il·lusió dels infants abans de l’arribada de Nadal.