Cicle inicial: espectacle a La Farinera

Les famílies del cicle inicial, heu rebut avui, a través del vostre fill o filla, 2 papers en referència a l’espectacle que estem preparant pel dia 4 de desembre.

El paper de la demanda d’entrades l’heu de retornar a l’escola el més aviat possible dient, quantes entrades necessitareu (1 o 2).

L’altre full, és el del vestuari que necessitarà portar el vostre fill o filla, per poder fer l’actuació. Aquesta roba, es quedarà a l’escola guardada fins al dia de l’espectacle.

Llegiu atentament totes les instruccions i no us estigueu de preguntar qualsevol dubte a les tutores o mestra d’Educació Musical.