Cicle inicial (1r i 2n): espectacle “Viatge a l’espai”

Com ja us vam comunicar, el divendres, 16 de desembre, a les 15:00 h, les famílies de cicle inicial teniu una cita al Centre Cultural La Farinera del Clot per assistir a la representació que els vostres fills i filles us han preparat durant aquest primer trimestre de curs.

Per accedir a la sala caldrà mostrar un codi QR que s’aconseguirà mitjançant un formulari que rebreu la setmana vinent. No cal imprimir en paper el codi QR, només és necessari mostrar-lo a la pantalla del vostre telèfon mòbil.

Per qüestions d’aforament de la sala, cada família tindrà dues entrades com a màxim.

Volem recordar-vos que, un cop començat l’espectacle, les famílies heu d’estar a la sala fins al final per respecte als infants que actuaran al final de la tarda. Penseu que a tothom li agrada tenir la sala plena quan surt a l’escenari.

Us recordem que dilluns, 5 de desembre, ja hem de tenir a l’escola el vestuari de cada infant, tal com us vam demanar el passat 18 de novembre.

Amb tota aquesta organització ja només queda desitjar que gaudiu molt de l’espectacle!

1. admin Autor de l'article

Hola Alba,

és molt probable que a les 16:30 es pugui recollir a l’alumnat d’infantil sense problemes. En cas que s’allargués més del compte, estaran atesos fins que els vingueu a recollir un cop acabat l’espectacle.