Candidatures al consell escolar

Volem agrair l’excel·lent resposta que hem rebut a la petició de candidatures del sector de les famílies al Consell Escolar.

Finalment hi ha 6 candidats/candidates per representar les famílies. És una dada fantàstica ja que, en cas de baixa de l’escola d’algun representant d’aquest sector, hi haurà persones de reserva. Així que moltes gràcies als pares i a les mares que s’hi ha presentat.

Dijous passat us vam enviar per correu electrònic un cartell de cada candidatura per tal que els pugueu conèixer i saber, una mica, com entenen el seu paper de representants de les famílies.

També estaran exposats fins el dia de les votacions a la vitrina de la façana de l’escola

Després d’aquesta bona resposta, ara cal que el proper dia 29 la resposta sigui també excel·lent i que la participació en les eleccions sigui molt alta…

Recordeu que la mesa electoral estarà oberta des de les 16 fins les 18.15 h.

Us recomanem que feu un cop d’ull a la pàgina que l’AMPA ha publicat sobre aquest tema

Eleccions al consell escolar: AMPA

info202-consell-escolar