6è: vacunacions

Divendres vinent, el dia 23 de setembre, un equip de salut es traslladarà a la nostra escola per inocular les vacunes que corresponen per edat a l’alumnat de 6è. Per aquest motiu és imprescindible que feu arribar a les tutores o tutor de 6è els carnets de vacunació dels vostres fills o filles així com la corresponent autorització signada que us vam repartir fa uns dies.

Les vacunes que cal administrar durant el curs escolar són les següents:

– Vacuna contra el virus del papil·loma humà (vacuna VPH), en dues dosis, a nens i nenes.

– Vacuna contra l’hepatitis A (vacuna HA), en dues dosis. En el cas que el vostre fill o filla estigui vacunat/da amb una dosi anterior (als 6 anys), se li administrarà únicament la segona dosi per finalitzar la pauta.

– Vacuna contra la varicel·la (vacuna V), que s’administra en dues dosis als nens i nenes que no hagin passat la malaltia ni hagin rebut la vacuna. En el cas que el vostre fill o filla estigui vacunat/da amb una dosi, se li administrarà la segona dosi.

– Vacuna antimeningocòccica conjugada tetravalent (vacuna MACWY), en una única dosi als nens i nenes, si no l’han rebut després dels 10 anys, i independentment de les dosis administrades de la vacuna contra el meningococ C conjugada (vacuna MC).

Per a més informació, podeu consultar la pàgina web de vacunes (https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/v/vacunacions/) del Departament de Salut o trucar al telèfon 061 Salut Respon.