6è: tallers en llengua anglesa

El curs passat ens van oferir la possibilitat de sol·licitar una beca per dur a terme activitats per fomentar l’ús de la llengua anglesa a l’escola. La convocatòria anava destinada a escoles participants en el Programa Generació Plurilingüe (GEP).

Per poder obtenir aquesta beca era necessari presentar una proposta d’activitat amb la col·laboració d’una entitat externa que oferís un taller o activitat en llengua anglesa que s’ajustés a l’import de la beca. Després de sol·licitar diversos pressupostos a acadèmies d’anglès del nostre entorn, l’opció més avantatjosa va ser l’oferta presentada per una acadèmia del barri, “TODAY SCHOOL”.

Vam adjuntar la nostra proposta i el pressupost i ens van concedir aquesta dotació econòmica.

El dilluns 16 d’octubre començaran uns tallers de llengua oral en anglès per l’alumnat de 6è. Els tallers es realitzaran a les aules de 6è i aquests dies es farà ús de la biblioteca del centre com a menjador de l’alumnat de 6è.

#tallersangles, #englishworkshops