A l’escola celebrem la diada de Sant Jordi amb molta il·lusió i creativitat.
Durant el dia 23 d’abril, els alumnes de 5è i 6è han participat en diferents tallers de manualitats: han elaborat un punt de llibre amb goma EVA, han creat una rosa amb llaminadures per gaudir-la i llepar-se els dits i també han fet una rosa artesanal per regalar a algú estimat.
A més a més, han treballat la llegenda de Sant Jordi en anglès, tot reforçant l’aprenentatge de la llengua d’una manera divertida. I han fet activitats lúdiques, com jocs de paraules i exercicis de lletrejar, que fomenten el vocabulari i la participació.
Per acabar, han celebrat la tradició amb un intercanvi de llibres entre tot l’alumnat, compartint històries i fomentant l’amor per la lectura en un ambient festiu i cultural.
Visca Sant Jordi i visca les bones tradicions!



