5è: escacs

Aquesta setmana els grups de 5è han començat a jugar a escacs. Aquest joc d’estratègia i intel·ligència és una excel·lent manera per ajudar l’alumnat a desenvolupar les seves habilitats cognitives i a millorar la seva capacitat de pensar de manera crítica.

Per començar, hem preparat unes activitats específiques a les rodes per ajudar-los a comprendre les regles del joc i desenvolupar les estratègies necessàries per poder participar. Això ha permès a l’alumnat aprendre les regles del joc i les estratègies de manera lúdica i interactiva.

Mentre fem escacs, l’alumnat treballa d’una manera lúdica aspectes com el càlcul mental, el raonament lògic, la presa de decisions, la planificació, la concentració, la paciència, la resolució de problemes, el respecte, l’empatia o la resiliència, entre d’altres; aspectes molt importants per a un desenvolupament integral de la persona.

L’alumnat està molt emocionat de continuar jugant i d’aprendre més sobre aquest joc divertit i desafiant. Esperem veure els seus progressos a mesura que continuen jugant i practicant.