5è: ens visita la Gemma Nierga

Aquesta setmana, l’alumnat de 5è A ha tancat el projecte “8 Dies, 8 Dones” amb l’entrevista a la Gemma Nierga. Fer visibles a diverses dones catalanes ha servit a l’alumnat per conèixer i valorar la seva importància.

L’entrevista ha estat molt entretinguda i l’alumnat ha gaudit de comprovar que tant ells i elles com la mateixa Gemma estaven molt motivats. La pròpia Gemma també ha preguntat moltes coses a l’alumnat i els ha reconegut que li havia fet molta il·lusió el fet de ser reconeguda com una de les 8 dones catalanes escollides en el projecte.

És una bona forma de tancar aquest projecte i l’alumnat mai oblidarà la tarda amb la Gemma.