5è: construïm la casa dels nostres somnis

Aquesta setmana, l’alumnat de 5è ha gaudit del privilegi de poder participar al taller d’arquitectura “Construint en les escoles”. Aquest any, el tema principal han estat les cases autosuficients, aquelles cases que poden produir els recursos que necessiten per elles mateixes. Així doncs, hem continuat en  la línia de sostenibilitat que estem impulsant des de l’escola.

Amb l’ajut de persones del món de l’arquitectura, l’art i l’educació i utilitzant tot tipus de materials reciclats, l’alumnat ha construït les cases dels seus somnis, tenint en compte com aquestes han de comptar amb estructures que permetin generar energia i obtenir aigua i aliments.

L’alumnat ha gaudit molt d’aquest taller i ha construït unes cases genials!

Us recordem que aquest diumenge dia 28 es continuarà el taller en el Museu Nacional d’Art de Catalunya, on l’alumnat, conjuntament amb l’alumnat d’altres escoles, construiran un barri autosuficient! Animeu-vos, serà una bona experiència!