4t: sortida al CEM La Mar Bella

Després d’haver treballat durant les classes d’educació física una unitat didàctica de bàdminton, el passat dimecres, 6 de març, l’alumnat de 4t va fer una sortida al Complex Esportiu Municipal La Mar Bella per practicar aquest esport conjuntament amb alumnes d’altres escoles.

La jornada va consistir en tres activitats per les quals van anar passant tots els grups d’alumnes: partidets d’air bàdminton a la gespa de la pista d’atletisme, partidets de bàdminton 2×2 a l’interior del pavelló poliesportiu, i combinat de punteria, tocs de volant amb la raqueta i cursa de relleus per equips.

Tota la mainada va gaudir-ne molt!