4t: practiquem corfbol

El proper dimarts dia 22 de febrer, l’alumnat de 4t B recuperarà la sortida d’educació física que no van poder realitzar durant el 1r trimestre ja que es trobaven confinats. D’aquesta manera els 2 grups de 4t de primària hauran pogut realitzat l’activitat de corfbol en el CEM La Mar Bella de Barcelona.

El corfbol és l’únic esport d’origen 100% mixt, això vol dir que juguen sempre nens i nenes en un mateix equip. És un esport idoni per sensibilitzar i treballar la coeducació. A més a més, les seves normes de joc incentiven el treball col·laboratiu per sobre de l’individual perquè es necessita de l’ajuda de tots els membres de l’equip per poder avançar amb la pilota.

Des de l’escola celebrem que els 2 grups hagin pogut gaudir de la sortida finalment!

Departament d’Educació Física