3r: necessitem auriculars

This year we are going to be using the school computers in some of our English sessions in year 3 (Y3 A on Mondays, Y3 B on Fridays) to listen to lots more English as part of interactive activites as well as listening to songs and stories. In the interests of hygiene every child should have their own individual headphones that are worn by them alone.

Because of this, we are asking you to provide a set for your child to use in class so we can get started as soon as possible.

Remember you can find resources in English that you can watch with your son or daughter at home in the ‘English Corner’ on the Farigola del Clot School website.1542

The English Dept

42

Aquest curs farem servir els ordinadors de l’escola a algunes de les sessions d’anglès a 3r (3r A els dilluns, 3r B els divendres) per tal de sentir molt més llengua anglesa, tan per fer activitats interactives com per escoltar cançons i contes.

Per criteris d’higiene, cada infant hauria de tenir els seus propis auriculars que només farà servir aquell nen o nena. Per tant, demanem que els infants portin auriculars de casa per començar a fer-los servir a les classes quan abans millor.

Aprofitem per recordar-vos que trobareu recursos en llengua anglesa que podeu mirar amb els vostres fills/es a casa a l’’English Corner’ al lloc web de l’Escola La Farigola del Clot.

Departament d’anglès