1r: carta de compromís educatiu

La carta de compromís educatiu és un document normatiu elaborat conjuntament per tota la comunitat educativa i aprovada pel consell escolar.

Recull tot un seguit de punts que tant les famílies com l’escola ens comprometem a respectar en benefici dels vostres fills i filles, el nostre alumnat.

Aquest document se signa sempre en incorporar-se al centre i en cada canvi d’etapa.

Per aquest motiu, s’ha repartit a totes les famílies de 1r de primària un exemplar per duplicat. Necessitem que els signeu i que, al més aviat possible, torneu a la vostra tutora la còpia que diu “Escola” al lateral esquerre.

Gràcies per la rapidesa.