Sortim a la Cadena SER

El passat dilluns, 11 d’octubre, la nostra directora, la Montse Martí, va participar al programa “El Balcó” de la Cadena SER per  explicar de quina manera s’està parlant a l’escola sobre el consum de continguts audiovisuals per part dels infants, arrel de l’evidència que alguns alumnes miren series amb una qualificació moral per a més grans de 16 anys o més.

Malgrat que la sèrie “El Juego del Calamar” ha evidenciat aquest problema generalitzat a totes les escoles, el consum de continguts no adequats van més enllà: videojocs, plataformes digitals, etc.

A la nostra escola hem parlat amb l’alumnat més gran sobre el tema i, per aquest motiu, alguns mitjans de comunicació s’han interessat pel tema.

Us recomanem que sentiu aquest àudio d’uns 10 minuts aproximadament.