Escola sostenible

Participem en el programa Escoles + sostenibles de l’Ajuntament de Barcelona.

La MISSIÓ del programa és acompanyar els equips dels centres educatius a incorporar criteris de sostenibilitat en tots els àmbits de la seva tasca educativa, amb un enfocament integral. A

Formem persones conscients d’elles mateixes, del seu entorn i dels límits planetaris, i que se senten responsables de cercar camins per a un desenvolupament ecològicament viable, socialment equitatiu i econòmicament eficaç per distribuir riquesa. Són persones actives i creatives, hàbils per clarificar valors i interessos, imaginar alternatives, negociar solucions i participar en la seva implementació.

Pensem que l’escola és una petita societat i, per tant, volem que en ella els nostres infants i joves adquireixin un conjunt de valors que, ja des d’ara, ajudin a construir una ciutat que satisfaci les necessitats presents sense comprometre les necessitats de les generacions futures.