Estudi sobre la qualitat dels berenars

Una alumna de la Universitat Oberta de Catalunya, periodista però que està finalitzant una especialització en Nutrició i Salut ens ha demanat que us passem un qüestionari per al seu treball final de Màster adreçat a famílies amb nens/es de primària.

Es tracta d’un breu qüestionari (no més de 3 minuts) sobre els hàbits alimentaris a casa i específicament aquells que inclouen el berenar.

*L’estudi ha estat sotmès al Comitè d’Ètica de la Universitat Oberta de Catalunya i contempla el compromís de respectar la confidencialitat i protecció de dades personals (Per a més informació, podeu consultar aquest document)

ÉS EL BERENAR LA INGESTA MÉS DESCURADA?

Estudi d’investigació sobre la qualitat nutricional del berenar de nens/es de Barcelona

Hola! Sóc la Cristina González Campins, periodista i ara estudiant d’un Màster en Nutrició i Salut a la Universitat Oberta de Catalunya. Necessitaria la teva ajuda per al Treball Final de Màster.

M’ajudaries contestant un breu qüestionari?

Prometo no ocupar-te més de 3 minuts.

EN QUÈ CONSISTEIX AQUEST ESTUDI?

En un estudi d’investigació que pretén avaluar la qualitat nutricional del berenar de nens/es de Barcelona i l’associació amb el seu nivell d’adhesió a la Dieta Mediterrània.

La participació consisteix a respondre unes preguntes sobre hàbits alimentaris del nen/a.

QUI HI POT PARTICIPAR?

Famílies de nens/es de primària, residents i escolaritzats a la ciutat de Barcelona.

AGRAÏMENT
Per a agrair la teva participació podràs consultar gratuïtament un document amb les claus per a un berenar saludable i variat. També 7 vídeo receptes fàcils i atractives per a portar a l’escola o gaudir en família el cap de setmana.

EL NOSTRE COMPROMÍS

Les dades seran tractades exclusivament per a fer el Treball Final de Màster i en cap cas es cediran a tercers.

Qualsevol dada de caràcter personal es tractarà d’acord amb la Llei orgànica 3/2018, del 5 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals, i d’acord amb el Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de persones físiques en relació al tractament de dades de caràcter personal “RGPD”.

RESPONDRE