Noves fotografies al web de l’escola

Iniciem, aquesta setmana un nou apartat de publicacions al nostre web: les fotografies de l’espai de menjador.

Aquesta estona del migdia dona moltes oportunitats d’aprenentatge tant pel que fa a la cultura culinària, als bones maneres a taula com també aprenentatges en el lleure. A més a més, l’assistència de famílies a dinar amb els seus fills i filles atorga un valor afegit a aquest temps que hi ha entre les classes del matí i les de la tarda. No us perdeu les fotografies que publiquem de l’espai de migdia i tampoc les habituals de les activitats a les aules.

• I3 A: Aran, protagonista “cargol” de la setmana
  • I3 B: Nel, protagonista “formiga” de la setmana
  • I4: la verema
  • I5: la verema