Educació infantil (P3, P4 i P5): Stop virus!

Volem fer un recordatori de normes sanitàries que són essencials per la seguretat de tota la comunitat educativa i que per tant, cal que tothom les tingui clares i les segueixi.

Tots els infants que presentin simptomatologia compatible amb COVID no podran assistir a classe fins que no passin al menys 24 hores sense símptomes: febre o febrícula, tos, dificultat per a respirar, fatiga, dolors musculars o mal de cap, mal de panxa amb vòmits o diarrea, pèrdua d’olfacte o gust, mal de coll  o refredat nasal si ve acompanyat d’algun dels símptomes anteriors.

És de vital importància que els infants vinguin sans a l’escola per tal d’evitar contagis, en aquests moments cal que totes les famílies col·laborin pel bon funcionament de l’escola.

Recordeu també que cal avisar a la tutora de l’absència de l’infant.

Gràcies

Mestres d’educació infantil.