Educació infantil: L’aventura de ser pares i mares

Us convidem a participar en el curs gratuït de Desenvolupament d’Habilitats Parentals per a famílies “L’Aventura de ser pares i mares”  per als pares i mares de l’alumnat de P3, P4 i P5 .

Els pares i mares sovint expressem la manca d’estratègies per a poder fer front a situacions quotidianes relacionades amb la criança dels nostres fills/es.

La finalitat d’aquest curs, seria mitjançant la participació i l’intercanvi d’experiències, poder desenvolupar i validar diferents eines personals, emocionals i educatives que ens ajudi a millorar la convivència familiar positiva.

aventuraserpares

El programa es desenvoluparà al llarg d’11 sessions de 2 hores de durada, amb una periodicitat setmanal i està coordinat per l’Agència de Salut Pública, per l’equip d’assessorament i orientació psicopedagògica del servei educatiu de Sant Martí i per l’escola.

Horari: DILLUNS de 15:00 a 17:00 h. (Servei d’ acollida gratuït a l’escola, de 16:30 a 17:00)

Calendari de les sessions:

• Octubre de 2016: dies 10, 17 i 24
  • Novembre de 2016: dies 7, 14, 21 i 28
  • Desembre de 2016: dies 12 i 19
  • Gener de 2017: dies 9 i 16

Les sessions es faran  a la biblioteca de l’escola i no es podran dur nadons ni nens petits a les sessions.

Demaneu el full d’inscripció a la secretaria de l’AMPA i retorneu-lo emplenat.

El nombre màxim de places és de 15. Se seleccionaran els participants per ordre d’inscripció.