Educació Infantil (I3, I4, I5): Oncle Buscall

Durant aquests dies del mes desembre els nens i nenes d’educació infantil us parlaran d’uns ulls que han de buscar als arbres de l’escola. Es tracta d’una activitat que fem des de fa uns quants anys i gira al voltant de la llegenda de l’oncle Buscall.

Adjuntem la història per si necessiteu recordar-la, principalment per a les famílies d’I3.

L’oncle Buscall és un personatge que despenja els tions dels arbres i en té cura fins que, per Nadal, els porta als nens i nenes perquè els facin “cagar”.

Us adjuntem l’enllaç del conte, la cançó en MP3 i un vídeo.

Conte | Cançó

IMPORTANT: Els nens no en saben res, de moment, les tutores s’encarreguen d’explicar la llegenda a classe. L’oncle Buscall arribarà a l’escola el 13 de desembre.

Mestres d’educació infantil