Quotes

L’escola gestiona la quota escolar que abonen les famílies mitjançant el pressupost general anual del centre que és aprovat en sessió del consell escolar.

La quota escolar és imprescindible per poder dur a terme les activitats lectives i per al desenvolupament de les competències de l’alumnat.

Els imports de la quota escolar són els següents

• Educació infantil (I3, I4 i I5), cicle mitjà (3r i 4t) i cicle superior (5è i 6è): 175 € per curs i infant
    • Cicle inicial (1r i 2n): 235 € per curs i infant. Inclou l’activitat de piscina en horari lectiu.

El pagament de la quota escolar es fa en tres terminis al llarg del curs: setembre, desembre i març.