Futbol – sala de pares, temporada 2016-2017

Avui divendres, 16 de setembre, ha començat aquesta activitat que ja fa molts anys va ser implantada a la nostra escola. Tots els pares d’alumnes que tinguin ganes de fer una mica d’esport en un bon ambient i relacionar-se amb d’altres pares de la mateixa escola estan convidats a venir a provar-ho. La activitat comença els divendres a les 20:30 hores i dura fins les 22h.

Si algun pare que encara no hagi provat mai esta interessat en participar pot presentar-se qualsevol divendres amb roba d’esport i ganes de jugar a futbol-sala o podeu deixar les vostres dades de

contacte a la secretaria de l’AMPA o enviar un correu a jordilabrador@gmail.com i es posaran en contacte amb vosaltres.

Per als que no ho sapigueu, la entrada a aquesta activitat es fa directament per la porta del pati, al carrer del Clot al costat de la benzinera.

Us hi esperem!