1r i 2n: Piscina en horari lectiu

Dilluns, 3 d’octubre, comença la piscina en horari lectiu dels nens i nenes de 1r i 2n.

Aquest any anem els dos cursos el mateix dia en diferent horari. A les deu, primer, i a les onze, segon.

Per anar a piscina cal dur l’equipament en una bossa d’esport que es pugui penjar a l’esquena (d’aquesta manera queden les mans lliures per poder anar per parelles pel carrer).

piscina

Mai es posarà l’equipament de natació a la motxilla que duen a escola ja que poden mullar l’agenda i els llibres de lectura.

O sigui que dilluns han de dur: la motxilla d’escola, la bossa de piscina i la bata.

Els dies de piscina venen  esmorzats de casa.

A dins la bossa de piscina cal dur:

• Xancletes
  • Casquet de bany
  • Banyador (no es permeten bikinis) Podeu venir a escola amb el  banyador  posat.
  • Una tovallola
  • Roba interior de recanvi
  • Ulleres de piscina (si habitualment en fan servir)

El professorat assequem els cabells però, quan arribi l’hivern, podeu dur un gorro de llana.

Cal venir amb roba còmoda i que no sigui difícil de treure i posar ja que es vesteixen sols.

Els hàbits que treballem a piscina són endreçar la roba, ser responsables de les seves coses, saber eixugar-se i tenir cura del cos.